Рефлексія
Модуль 10 - 11
Я спланувала,
як буду вивчати обрану тему в своєму класі та створила інструктивні
матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при
виконанні навчальних проектів.
Я поділилася з колегами та іншими учасниками тренінгу створеними планами
вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та
доопрацювання складових мого Портфоліо я з’ясувала, в чому переваги
процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна
вправа може допомогти у навчанні учнів.
Модуль 9
Я отримала пропозиції та коментарі від колег, які
допомогли мені удосконалити мою стратегію оцінювання учнів.
Модуль 8
Я дізналася, як можна використовувати засоби
оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок
мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж
проекту.
Модуль 7
Я поділилася ідеями про те, як можна використати Інтернет
у навчанні учнів. Презентувала приклад учнівської презентації, публікації.
Модуль 5,6
Протягом цього модуля я знайшла і зберегла
Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми,
дізналася , як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для
пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення
досліджень. Також розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання
Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилася правильно
використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права.
Модуль 3,4
У цьому модулі я розпочала процес планування
обраної теми з того, що визначила, які саме державні стандарти відповідають цій
темі. Виходячи з цих вимог, я встановила навчальні цілі та важливі питання
обраної теми.
Модуль 1,2
Я з'ясувала для себе цілі та завдання тренінгового курсу
Інтел "Навчання для майбутнього", ознайомилася з основними ресурсами
тренінгу:посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних
матеріалів, Електронним довідником.
Я із колегами обговорила шляхи розвитку
в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21
століття. Систематизувала свої знання про метод навчальних проектів та
інші інноваційні педагогічні технології.
Комментариев нет:
Отправить комментарий